Telefonische werving

Een telefoontje van Fonds Slachtofferhulp? We leggen je graag uit waarom.

Telefonische werving

Een telefoontje van Fonds Slachtofferhulp? Dat kan. Wij benaderen (mogelijke) donateurs telefonisch om te vragen of ze het Fonds Slachtofferhulp structureel of extra willen steunen. Dit doen wij op de volgende manieren:

Nieuwe donateurs
Heb je voor het eerst een eenmalige gift gedaan? Dan heb je kans dat we je bellen om je te bedanken. Ook informeren we je over ons werk en de mogelijkheid om vaste donateur te worden.
Trouwe donateurs
Ben je een trouwe donateur en maak je jouw bijdrage naar ons over? Dan kunnen we je bellen om te vragen of je ons per maand of kwartaal wilt steunen via een automatische incasso. Ook bellen we onze zeer gewaardeerde trouwe donateurs om ze te bedanken voor hun steun en ze te informeren over hoe wij hun donatie besteden. We vragen hen of wij hun structurele bijdrage, die vaak jaren geleden afgesproken is, eventueel mogen verhogen.
Ex-donateurs
Ben je een structurele donateur bij ons geweest, maar heb je je donatie stopgezet? Dan heb je kans dat we contact met je opnemen om te vraag of je ons eventueel weer wilt steunen.

Vragen?
Mocht je nog vragen hebben over ons werk of over een gesprek wat je hebt gehad met een van onze callcenter medewerkers, dan kun je uiteraard contact met ons opnemen. Ook wanneer je vragen, klachten of opmerkingen hebt, horen wij dit graag. Je kunt ons hiervoor bereiken op 070 – 392 52 00 (tussen 8:30 – 12:30) of via donateurs@fondsslachtofferhulp.nl.