Onze wervers bij je aan de deur? Voorlichting aan de deur is voor ons een goede manier om mensen enthousiast te maken, te informeren over ons werk en om trouwe donateurs te werven.
Voorlichting aan de deur is voor ons een goede manier om mensen enthousiast te maken, persoonlijk te informeren over ons werk en om trouwe donateurs te werven. We bereiken er groepen mee die we anders niet goed kunnen bereiken. We vragen tijdens de deur-aan-deurwerving of mensen donateur willen worden en ons willen steunen met een bijdrage per maand. Zodat wij hiermee de hulpverlening voor slachtoffers kunnen verbeteren. Een eenmalige bijdrage bij een collecte is uiteraard ook van harte welkom. Alvast hartelijk dank voor jouw bijdrage aan ons werk.
Informatie ontwikkelingen rondom het coronavirus
Op zeer beperkte schaal, zijn wij weer gestart met onze deur-aan-deur-wervingsactiviteiten op straat, in overleg met de branchevereniging Goede Doelen Nederland vanuit maatschappelijk belang.
Naast de 1,5 meter afstand maatregel, nemen wij alle mogelijke, overige extra (voorzorgs)maatregelen om de veiligheid van jou en onze medewerkers te borgen. Hiervoor is een aangescherpt coronaprotocol opgesteld door het bureau met wie wij samenwerken.
Voel je je niet prettig bij het gesprek? Dit respecteren we uiteraard. Als eerste vragen onze medewerkers daarom altijd of je het oké vind het gesprek aan te gaan. Zo niet? Alle begrip, dan vertrekken wij weer direct.
Onze medewerkers zijn herkenbaar aan hun eigen identiteitspas met naam en ons logo. Zij dragen kleding van het Fonds Slachtofferhulp. Daarbij dragen zij een mondmasker, wat voldoet aan de gestelde veiligheidseisen.
Op zeer beperkte schaal, zijn wij weer gestart met onze deur-aan-deur-wervingsactiviteiten op straat, in overleg met de branchevereniging Goede Doelen Nederland vanuit maatschappelijk belang.
Naast de 1,5 meter afstand maatregel, nemen wij alle mogelijke, overige extra (voorzorgs)maatregelen om de veiligheid van jou en onze medewerkers te borgen. Hiervoor is een aangescherpt coronaprotocol opgesteld door het bureau met wie wij samenwerken.
Voel je je niet prettig bij het gesprek? Dit respecteren we uiteraard. Als eerste vragen onze medewerkers daarom altijd of je het oké vind het gesprek aan te gaan. Zo niet? Alle begrip, dan vertrekken wij weer direct.
Onze medewerkers zijn herkenbaar aan hun eigen identiteitspas met naam en ons logo. Zij dragen kleding van het Fonds Slachtofferhulp. Daarbij dragen zij een mondmasker, wat voldoet aan de gestelde veiligheidseisen.
Wij maken gebruik van het wervingsrooster, zoals alle erkende goede doelen in Nederland. Op de site Geefgerust.nl van het CBF, kun je bekijken of wij gepland hebben om in jouw buurt langs te komen.
De komende periode lopen er deur-aan-deurwervingscampagnes in de volgende gemeenten en omliggende gebieden:
Alkmaar
Almere
Amersfoort
Beuningen
Beverwijk
Bloemendaal
Boxmeer
Castricum
Cuijk
Dalfsen
Delft
Den Bosch
Druten
Epe
Gennep
Grave
Haarlem
Haarlemmermeer
Heemskerk
Heemstede
Heerlen
Heiloo
Hellendoorn
Hilversum
Houten
Huizen
Ijsselstein
Kerkrade
Leiden
Lelystad
Lingewaard
Maastricht
Montfoort
Oostzaan
Oss
Ridderkerk
Sittard-Geleen
Stein
Uitgeest
Uithoorn
Velsen
Waalwijk
Zaanstad
Zandvoort
Zeist
Zoetermeer
Wij maken gebruik van het wervingsrooster, zoals alle erkende goede doelen in Nederland. Op de site Geefgerust.nl van het CBF, kun je bekijken of wij gepland hebben om in jouw buurt langs te komen.
Met een doorlopende automatische incasso kunnen wij je donatie zo optimaal mogelijk besteden, omdat we hiervoor geen kosten hoeven maken. Daarbij willen wij de wervers niet met contant geld over straat laten gaan. Wanneer je ons machtigt voor een automatische incasso, ontvang je direct een bevestiging van de gemaakte afspraken met ons incassant-ID en onze contactgegevens.
Je zit uiteraard nooit ergens aan vast. Mocht er door omstandigheden iets wijzigen in je persoonlijke situatie, dan is een telefoontje naar ons voldoende om de automatische incasso per direct te beëindigen.
Een automatische incasso is ook een veilige manier van geven. Als je het niet eens bent met een afschrijving, dan heb je 8 weken de tijd om het bedrag terug te boeken.
Wij zijn enorm blij met je steun! Samen met een groeiende groep betrokken donateurs, maak je de hulp aan slachtoffers in Nederland mogelijk. Onze oprechte dank daarvoor.
Onze medewerker heeft je gegevens, de bijdrage en de frequentie (eenmalig of per maand) waarmee je ons wilt steunen genoteerd op de tablet. Direct na de inschrijving ontvang je een bevestiging van de gemaakte afspraken per e-mail en sms. Wij proberen je daarna telefonisch te bereiken om alle gegevens door te lopen en de gemaakte afspraken te verifiëren. We kunnen hierbij helaas niet iedereen telefonisch bereiken. Binnen 1 tot 4 weken wordt je (maand)bijdrage (voor de eerste keer) afgeschreven.
We houden je graag op de hoogte van onze activiteiten voor slachtoffers en hoe wij je donatie besteden. Of en hoe we dit doen, is afhankelijk van de voorkeur(en) die je aan onze medewerker hebt doorgegeven; via onze e-mailnieuwsbrief en/of ons magazine wat 3 x per jaar verschijnt of geen informatie.
Wil je je communicatievoorkeur wijzigen? Of heb je andere vragen? Laat het ons weten en neem contact met ons via 070 – 392 52 00 of via donateurs@fondsslachtofferhulp.nl.
Je ontvangt drie keer per jaar ons magazine HulpPost en de nieuwsbrief. Hierin lees je de persoonlijke verhalen van mensen die, mede door jou, geholpen zijn. Je leest over onze inspanningen en de vele initiatieven op het gebied van de hulpverlening aan slachtoffers.
Wilt je minder of geen post van ons ontvangen? Dan kun je Post op maat aanvragen. Je ontvangt dan alleen nog de specifieke post die je wilt ontvangen. Je kunt ons hiervoor bellen op onze donateurslijn; 070 392 52 00.
Je zit uiteraard nooit ergens aan vast. Mocht er iets wijzigen in je persoonlijke situatie, dan is een telefoontje naar onze donateurslijn 070 392 52 00 (8.30-12.30 uur) voldoende om de automatische incasso te beëindigen.
Een automatische incasso is ook een veilige manier van geven. Als je het niet eens bent met een afschrijving, dan heb je 8 weken de tijd om het bedrag terug te boeken.