Registratie zorgervaringen

Indien u een bijzondere situatie hebt ervaren in de zorg tijdens de COVID-19 ofwel Corona-crisis dan kunt u helpen door het registreren van uw verhaal, positief of negatief.
Uw ervaring draagt bij aan een beter begrip van wat u heeft doorstaan en wat er nodig is voor herstel.


Registratie bijzondere ervaringen in de zorg

Fonds Slachtofferhulp registreert sinds begin april 2020 situaties en dossiers waarbij reguliere zorg, urgente medische zorg, behandeling of begeleiding onvoldoende kan worden geboden vanwege de Corona-crisis en de gevolgen van het ontbreken van die zorg voor betrokkenen en hun naasten.

Ons doel is om hiermee objectief zicht te krijgen op de aard en omvang van deze dossiers en te begrijpen welke oplossingen bij kunnen dragen aan herstel. Wij verwachten medio mei 2020 de eerste resultaten met u te kunnen delen. Op onze programmapagina leest u meer over de doelstelling en resultaten van Fonds Slachtofferhulp bij Medische Incidenten.

De vragenlijst invullen

Uw registratie is volledig vrijwillig en anoniem en neemt circa 5 minuten in beslag. Naast een 15-tal meerkeuzevragen is voldoende ruimte om in uw eigen woorden te beschrijven wat u heeft meegemaakt. Vul hieronder de vragenlijst in.

Problemen met het invullen van de registratie?

Wat vervelend. Via de knop hiernaast kunt u de lijst alsnog invullen.

Liever schriftelijk?

Wilt u gebruik maken van de registratie maar doet u dat liever schriftelijk? Of liever niet digitaal? Dan kunt u hieronder de vragenlijst in PDF downloaden en printen. Nadat u de vragenlijst anoniem hebt ingevuld kunt u naar keuze uw e-mailadres invullen om eenmalig bericht te ontvangen over de resultaten van de registratie. Stuurt u de ingevulde vragenlijst in een gesloten envelope naar:

Fonds Slachtofferhulp
t.a.v. Registratie Zorgervaringen
Postbus 93166
2509 AD Den Haag